10/16/2017

Wspmnienie wakacji - świeca, której zapach przypomina mi całe wakacje



Z racji tego, że za oknem piękne słońce, temperatura wysoka, a niebo bezchmurne przypomniały mi się wakacje. Postanowiłam, więc trochę sobie powspominać te niedawne miesiące i zapalić sobie mój letni ulubiony zapach. Zawsze letnie wieczory spędzałam relaksując się przy moim ulubionym letnim zapachu świecy Yankee Candle 'Pink dragon fruit'.  'Pink dragon fruit' to zapach z owocowej linii Yankee Candle z serii Classic, w którym głównym aromatem jest pitaja, czyli smoczy owoc. Pitaja nazywana jest nie bez powodu „królową nocy”, gdyż pokrywa się intensywnie pachnącymi kwiatami jedynie o zmroku. Ten urzekający i mocny aromat jest chętnie naśladowany w świecach zapachowych. Yankee Candle Pink Dragon Fruit to idealna świeca  na sezon letni, która zdecydowanie powinna być idealna dla wszystkich miłośników owocowych aromatów. Dzięki tej świecy powspominałam sobie i przypomniałam moje ukochane wakacje!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 kraina płynąca szczęsciem , Blogger