10/22/2017

Ulubione słodycze z dzieciństwa

Każdy z Nas ma swoje ulubione słodycze, które przypominają Nam wspomnienia z dzieciństwa.
Części tych słodyczy nie ma już w sklepach, część nie jest już tak popularna, lecz ja za każdym razem wspominam je z uśmiechem na twarzy. Czekolada, ciastka, cukierki, gumy to rzeczy, których nie odmówię też teraz, jednak nie jem ich w takich ilościach jak kiedyś. Mimo wszystko kiedy spotkam w sklepie słodycze, które jadłam w dzieciństwie chętnie po nie sięgam i wspominam smak dzieciństwa!




1) Czekotubka- doskonały krem kakaowo-orzechowy, który wspaniale rozpływa się na podniebieniu.


2) Flipsy- kukurydziane chrupki o różnych smakach, które są robione z najwyższej jakości kukurydzy.


3) Lody Panda- śmietankowo-czekoladowe lodowe misie na patyku.






4) Gumy kulki- gumy, które kupywało się na sztuki po 10 gr. jedna.





5) Cukierkowy zegarek- cukierki na gumce w kształcie zegarka.




6) Chipsy maczugi- kieczupowe chrupki kukurydziane.





7) Hubba Bubba- guma do żucia o intensywnym owocowym smaku.



8) Lentilky- czekoladowe cukierki w kolorowej posypce.



Takich słodyczy z dzieciństwa mogę wymieniać jeszcze długo, lecz te 8 wyżej wymienionych to te, które odgrywały największą rolę w moim dzieciństwie. Myślę, że wielu z Was, którzy są tak jak ja z rocznika '98 lub przybliżonych też wspominają te słodycze. A może macie jakieś inne słodycze, których ja nigdy nie próbowałam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 kraina płynąca szczęsciem , Blogger