10/15/2017

Amerykanistyka- kierunek, który jest moją motywacją.

  


Kochani! Po mojej dłuższej nieobecności wracam już do Was i znowu zaczynam pisać regularnie! Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o studiach, które zaczęłam w tym roku i są moją ogromną pasją. Studia te są spełnieniem moich marzeń i mogę się rozwijać dzięki nim w tym co lubię. Amerykanistyka to kierunek stosunkowo  nowy i ostatnio bardzo popularny. Studia na kierunku Amerykanistyka obejmują tematykę związaną ze społeczeństwami, historią w przeszłości i współcześnie, gospodarce, polityce i kulturze na obszarze Ameryki Północnej lub Ameryki Łacińskiej (zależy od specjalizacji, ja osobiście jestem na specjalizacji USA). Studia te bardzo dobrze rozwijają umiejętność języka angielskiego. Uzyskujemy wiedzę w zakresie nauk społecznych, socjologi, wstępu do nauki o państwie i prawie,  komunikowanie międzykulturowe czy nawet uczymy się drugiego języka. Po tych studiach absolwent ma perspektywy znalezienia pracy w firmy tłumaczeniowych, instytucjach  kulturowych, wydawnictwach, mediach, firmach wymagających znajomości języka angielskiego i kultury amerykańskiej czy nawet w liniach lotniczych. Amerykanistyka  jest kierunkiem idealnym dla osób, które zafascynowane są Ameryką, lubią język angielski i chcą wiązać z tym przyszłość. Ja osobiście bardzo jestem zadowolona z kierunku i decyzji o tych studiach. Czuję, że się w tym odnajduję, interesuję się tym od dawna i chcę wiązać z tym swoją przyszłość. W tym momencie twierdzę, że była to jedna z najlepszych decyzji w moim życiu! Serdecznie polecam ten kierunek Wszystkim miłośnikom Stanów Zjednoczonych! Kierunek naprawdę godny polecenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 kraina płynąca szczęsciem , Blogger