9/20/2017

3 blogi, które zainspirowały mnie do założenia własnego bloga.

Długo bujałam się z myślą o założeniu bloga. Od lat interesuję się czytaniem blogów, czerpaniem inspiracji z nich i wyobrażaniem sobie jak to by było gdybym sama miała bloga. Nie wiedziałam czy to jest dobry pomysł, czy się on sprawdzi, lecz czytając blogi wielu z Was doszłam do wniosku, że chyba pora na mnie, na mojego osobistego bloga. Czas wziąć się do pracy i zacząć spełniać marzenia, tak jak robią to inni! Inspiracje i natchnienie zawdzięczam 3 kobietkom, które prowadzą perfekcyjnie swoje blogi, a ja od długiego czasu czytam je i podziwiam. Dzisiaj chcę Wam przedstawić te blogi i polecić do zajrzenia na nie!



1. http://odkrywajacameryke.pl/

Odkrywając Amerykę to blog, która prowadzi przesympatyczna Pani Kasia. Blog o polskiej kobietce w wielkim świecie. Na blogu możemy znaleźć różnego rodzaju wpisy. Część postów jest lifestylowych, część jest o podróżach, ale przede wszystkim blog skupia się na postach o Ameryce.  W postach o Ameryce możemy znaleźć informacje o zwyczajach, świętach, kuchni, formalnościach, zakupach i spojrzenia na świat okiem Amerykanina.  Zaczęłam czytać ten blog, gdyż uwielbiam Amerykę i wszystko co jest z nią związane. Mam do niej wielką słabość i czytając tego bloga, Pani Kasia udowodniła mi, że jeśli się chce to można  spełnić swoje marzenie i wcale nie jest to trudne. W tego bloga włożone jest całe serce i dzięki niemu wiem, że warto pisać o zwykłych rzeczach, które są czymś wielkim dla innych!






2. https://vademecumblogera.pl/

Vademecum blogera to blog dzięki któremu dowiedziałam się czegoś więcej o blogowaniu. Blog prowadzi wspaniała Pani Beata Redzimska, która również pisze na różne tematy. Na tym blogu możemy znaleźć tutoriale, wpisy motywacyjne czy nawet lifestylowe, ale przede wszystkim ten blog jest wspaniałą skarbnicą wiedzy dla początkujących blogerów. Pani Beata pisze mnóstwo pomocnych postów o blogowaniu i  udziela cennych rad oraz wskazówek przydatnych każdemu blogerowi. Mój blog tak naprawdę powstał dzięki Pani Beacie i jej blogowi Vademecum blogera. Dzięki tym postom dowiedziałam się gdzie założyć bloga, jak stworzyć swój blog i jak pisać dobre posty dla Was! Gdyby nie ten blog i te cenne rady nie wiem czy dałabym radę stworzyć swojego bloga.



3. https://kameralna.com.pl/

Kameralna to blog, z którego czerpię inspiracje na co dzień. Blog  ten prowadzi Pani Dorota, która dostarcza nam informacji na temat mody, urody, jedzenia, inspiracji domowych czy życia codziennego. Lubię tego bloga za to, że wpisy z niego przydają mi się w życiu codziennym. Mogę sobie znaleźć fajne przepisy, poczytać na temat ulubieńców kosmetykowych czy nawet znaleźć różne porady na temat rzeczy o których wcześniej nie miałam pojęcia. Blog kameralna inspiruje mnie w życiu codziennym i lubię czerpać z niego korzystne dla mnie w życiu informacje. Czytając bloga Pani Doroty zależy mi na tym, aby mój blog był tak przydatny i interesujący dla wszystkich, jak blog Pani Doroty jest fascynujący dla mnie.



Te  blogi są moimi ulubieńcami, ogromną skarbnicą wiedzy oraz inspiracją dla mnie, ale przede wszystkim to dzięki nim założyłam swojego własnego bloga. Jakie blogi Wy lubicie czytać ? Może macie propozycje dla mnie, które ja powinnam zacząć czytać ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 kraina płynąca szczęsciem , Blogger