9/30/2017

Jesienna metamorfoza

Kochani nadszedł ten dzień! Postanowienie numer 5 z mojej listy postanowień zostało zrealizowane! Zrobiłam metamorfozę swoich włosów. Z każdą porą roku, robię sobie jakieś  postanowienia, tym razem padło też na małą zmianę wyglądu. Dzisiaj, chcę pokazać Wam efekty mojej malutkiej zmiany, która mimo, iż jest inna niż zawsze to i tak mi bardzo się podoba. Sami oceńcie jak Wam się widzi! :)






                                                              Moja stara fryzura

  


Moja nowa fryzura 



 Jeszcze nigdy nie miałam tak krótkich włosów, ale mimo to bardzo mi się podobają. Jestem mega szczęśliwa, że zrealizowałam już swoje jedno postanowienie. A jak wasze postanowienia? Co sądzicie o mojej nowej fryzurze, metamorfozie? Koniecznie piszcie swoje opinie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 kraina płynąca szczęsciem , Blogger